Samen genieten van 15 jaar succes

Fenego in Valencia #15YF

Fenego floreert al 15 indrukwekkende jaren, en we wisten dat dit moment bijzonder was! Om deze mijlpaal te vieren, hebben we ons volledige team uitgenodigd voor een geweldig weekendje weg in het betoverende Valencia. Het was een gelegenheid om onze glazen te heffen ter ere van ons fantastische team, herinneringen op te halen aan de ontelbare dierbare momenten die we samen hebben beleefd, en vooruit te kijken naar het opwindende pad dat voor ons ligt! Graag delen we de hoogtepunten van ons onvergetelijke weekend met je.

Het begin van een bruisend weekend in Valencia

Heerlijk welkomstdiner

Onze opwinding groeide toen we aankwamen op het vliegveld van Valencia. Een comfortabele bus bracht ons naar ons hotel, klaar voor een fantastisch weekend. We verspilden geen tijd en gingen meteen naar een restaurant om te genieten van heerlijke Spaanse gerechten, fijne wijnen en whisky. Het experimenteren met verschillende smaken leidde tot grappige en onvergetelijke gezichtsuitdrukkingen. Verzadigd en tevreden keerden we terug naar ons hotel, vol verwachting voor de avonturen die nog komen zouden.

Terwijl enkele collega's een beetje verdwaald raakten tijdens hun terugreis naar het hotel en per toeval op een shisha bar stuitten, voegde dit een extra dimensie toe aan onze ervaring in Valencia. Het was een waar avontuur, waarbij we ontdekten dat cheesecake-shisha niet kan tippen aan het echte dessert. Ook beseften we dat we nog wat oefening nodig hebben om rookkringen te blazen. Het is fascinerend hoe je je collega's beter leert kennen in onverwachte momenten als deze! Zulke onverwachte momenten laten de vreugde zien van het samenzijn met onze geliefde collega's.

image.2000.2000 (31).jpeg

Een perfecte mix van business en avontuur

Interactieve sessie gevolgd door een onvergetelijke jeeptour

Na een heerlijk ontbijt (met churros!) begonnen we onze dag met een bezoek aan de kantoren van Xplore Group in Valencia. Terugkijkend op de prestaties van Fenego en vooruitkijkend naar de toekomst, werkten we samen in een interactieve sessie om waardevolle feedback te verzamelen en zo onze groei en verbetering te stimuleren.

Maar onze reis naar Valencia ging natuurlijk niet alleen over business! Een klaarstaande bus betekende het begin van ons opwindende avontuur: een spannende jeepsafari door het Calderona Natuurreservaat. Met onze gele 4x4 voertuigen begonnen we aan een off-road expeditie, waarbij we de adembenemende bergen van Calderona verkenden. Onderweg genoten we van prachtige uitzichten en een smakelijke tapaslunch, wat onze onderlinge band versterkte.

Bij terugkomst in het hotel ontspanden sommigen van ons bij het zwembad op het dak, terwijl anderen zich begaven naar het bruisende centrum van Valencia voor verfrissende drankjes. Uiteindelijk kwamen we allemaal weer samen bij Canalla Bistro, waar we werden verrast met een uitzonderlijk proeverijmenu dat ons sprakeloos achterliet. Een echte aanrader! Sommige collega's zijn zelfs al van plan om speciaal naar Valencia terug te keren om samen met hun partners bij Canalla Bistro te dineren. Hoewel niet alle espresso martini’s terechtkwamen waar ze hoorden, was de avond gevuld met gelach en vreugde. Naarmate de avond vorderde, was het geen verrassing dat enkele avontuurlijke zielen zich lieten meeslepen op het ritme van een lokale bar, waardoor er nog meer kostbare herinneringen werden gecreëerd.

image.2000.2000 (32).jpeg
image.2000.2000 (33).jpeg

Fietsen, zeilen en feesten aan het strand

Verkennen van Valencia's rijke cultuur

• Na een ontspannen ochtend was het tijd om ons onder te dompelen in de culturele schatten van Valencia. Op de fiets volgden we onze gids door de stad, terwijl hij ons de boeiende geschiedenis en levendige cultuur onthulde. De fietstocht eindigde bij de jachthaven, waar we enthousiast aan boord gingen van een privé catamaran, klaar voor een boeiend avontuur op zee. Met verfrissende drankjes en vrolijke muziek voeren we langs de schilderachtige kustlijn van Valencia, genietend van de koele zeewind.Toen de boot voor anker ging, konden enkele moedige zielen de verleiding van het blauwe water niet weerstaan en namen ze een verkwikkende duik. Hun aanstekelijke enthousiasme verspreidde zich snel en voor we het wisten, was het hele team vrolijk aan het spetteren, opgaand in het moment.

image.2000.2000 (35).jpeg
  • Naarmate de dag ten einde liep, namen we afscheid van de zee, spoelden we het zoutwater van ons af en kleedden we ons feestelijk voor een onvergetelijke avond bij een beach club in de marina. Genietend van een heerlijk diner en de feestelijke sfeer, brachten we ons weekend op stijlvolle en memorabele wijze tot een einde.

De volgende dag begon vroeg en hoewel het lastig was om zulke fantastische ervaringen achter ons te laten, stapten we als een hecht en energiek team het vliegtuig in. We waren opgeladen met mooie herinneringen, wat onze motivatie om nieuwe gezamenlijke doelen te behalen en inspirerende projecten voor onze klanten uit te voeren alleen maar versterkte!

Herbeleef onze fantastische reis

Aftermovie

Sluit je aan bij ons team!

Ben jij het talent dat we zoeken?

Teleurgesteld dat je ons avontuur in Valencia hebt gemist? Ben je ervan overtuigd dat je een fantastische toevoeging zou zijn aan ons team, waardoor Fenego in de komende jaren nog verder kan groeien? Neem een kijkje op onze carrièrepagina en vind de baan waar je al die tijd naar op zoek bent geweest.